torsdag den 11. oktober 2012

Tilpasse til mobile devices

Jeg er jo ved at arbejde på min C# udvikler side www.csharpudvikler.dk og har lagt mærke til at når jeg kører speedtests på den så det screenshot de tager af den ser helt skævt ud.
Som om der er noget der går galt, og kan jeg ikke genskabe ved at resize min egen browser.

Så prøvede jeg også at åbne min side på min Samsung Galaxy S3 og her ser den også underlig ud. Meget mystisk tænkte jeg og prøvede så at bruge min kæreste Nokia Lumia 800 og samme problem.

Så nu skal jeg til at se på hvad der går galt og gør at siden ser så underlig ud, så nu skal jeg se på om jeg måske kan debugge til mobil platform og finde ud af hvad problemet kan være.

Jeg vil prøve at bruge Chrome som kan connecte til chrome på min android og så prøve at debugge som jeg debugger normalt.

http://www.youtube.com/watch?v=s4zpL4VBbuU det fortæller hvis lidt om hvordan det foregår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kan du lide mit indlæg, har en kommentar, forslag eller andet på hjerte så skriv venligst